SARAY BİSKÜVİ, 2023 HEDEFLERİNE İNOVASYON İLE KOŞUYOR

 

Bisküvi, gofret, çikolata, kek, kraker ve şekerleme kategorilerinde tam 35 yıldır  hem çocukları hem de yetişkinleri, mutluluk veren, sevilen lezzetlerle buluşturan Saray Bisküvi, Turquality programı ile birlikte hedef büyüterek bir dünya şirketi olmayı amaçlıyor. Saray Bisküvi,  güçlü, dinamik ve yenilikçi olmayı ön planda tutan, güven veren bir dünya şirketi olma vizyonu ile  çalışıyor

 

Haziran 2016

Bir Saray Holding kuruluşu olarak faaliyetlerini sürdüren Saray Bisküvi’nin temelleri 1961 yılında atıldı. 1981 yılında tescillenen markasıyla Saray’ın lezzet hikayesi bugün, tüketicinin damak zevkine uygun 400’ü aşan ürün gamıyla sürüyor. 

Temel amaçlarını insan, inovasyon, sürdürülebilir büyüme, marka ve tedarik zinciri alanlarına odaklayan Saray Bisküvi; sektörde Türkiye’nin markalı ürün üreten en büyük firmalarından biri olarak adından söz ettiriyor. 

Ülkemizin en köklü kurumlarından biri olan ve ilk kez 1987 yılında ihracat gerçekleştirmeye başlayan Saray, bugün 110’u aşkın ülkeye atıştırmalık lezzetlerini ulaştırıyor. Yakın zamanda imzaladıkları stratejik anlaşmalarla Avrupa’daki ihracat hedeflerini de büyüten Saray Bisküvi, 2015 yılında Turquality programına kabul edilen sayılı firmalardan biri oldu. Önümüzdeki dönemde Saray Bisküvi; mevcut markasını ve kurumsal altyapısını daha da güçlendirerek yurt içi ve yurt dışı pazarlarda daha da aktif rol üstlenmeyi planlıyor. 

Turquality’den aldıkları güçle yurt dışında etkinliklerini daha da artırmaya başladıklarını ve yeni pazarlara girdiklerini anlatan Saray Bisküvi Genel Müdürü Ramazan Sümer; “Güçlü, dinamik ve yenilikçi olmayı ön planda tutarak güven veren bir dünya şirketi olma vizyonu ile markamızı çok daha fazla ülkede duyurup, ürünlerimizi yeni ve farklı coğrafyalarda tüketicilerle buluşturmayı hedefliyoruz. Bu anlamda dünyanın ilk ve tek devlet destekli marka geliştirme programı Turquality’nin markamıza kattığı güç aşikar. Türkiye’nin 500 milyar dolarlık 2023 yılı ihracat hedefine ulaşmasında biz de payımıza düşen görevi yerine getirmek için çok çalışıyoruz. Dünyanın en son teknolojilerinin kullanıldığı, bölge ülkeler ve Avrupa’nın en modern ve yüksek kapasiteli tesisleri arasında yer alan yurtiçi ve dışındaki fabrikalarımızda ürettiğimiz yenilikçi ürünlerimizi farklı pazarlarda tüketiciyle buluşturuyoruz. Şu ana kadar yaptığımız çalışmalar ve Turquality vizyonu ile yurt dışında sürekli olarak yeni pazarlar araştırıyor, bulunduğumuz yerlerde yatay ve dikey büyümeler gerçekleştiriyoruz” dedi.

Dünya çapında bilinen ve sevilen bir marka olmayı hedeflediklerinin altını çizen Sümer, şöyle konuştu: “Giderek büyüyen, önemli bir marka değerine sahibiz. Türkiye’de çok uzun yıllardır “tanınmış marka” ünvanına sahibiz. Ayrıca 100’den fazla ülkede marka tescilimiz var. Bu ülkelere pazarlama ve marka yatırımı yaparak, markalı ürünlerimizi ihraç ediyoruz. Turquality desteği ile artık yeni pazarlar için hedefimiz daha büyük, daha çok ülkede yaygınlaşarak güçlü bir dünya markası olmak için  çalışıyoruz. Bugün dünyanın birçok ülkesinde özgün ürünlerimiz ile pazar lideriyiz. Bu sonuç, yıllardır bu ülkelerde marka yatırım yapan ender kuruluşlardan biri olmamızdan kaynaklanıyor. 

Yenilikçi yapımızla sürdürülebilir bir büyüme ve iş modelini kendimize esas alıyoruz. Her geçen yıl kendimizi farklı alanlarda geliştiriyor ve markamızı güçlendiriyoruz. Her zaman AR-GE çalışmalarını vazgeçilmezlerimiz arasında tuttuk, hep daha iyisi ve yenisi için yatırım yaptık. Bu yıl da marka, ürün, tesis ve insan kaynakları alanlarında yatırımlar yaparak büyümeye devam edeceğiz. En büyük hedefimiz bir dünya şirketi olmak”