Saray Bisküvi
Toplam 95.000 metrekarelik üretim ve faaliyet alanı. Günlük 450 ton üretim kapasitesi ile 400 çeşidi aşan ürün portföyü...
Türkiye’nin sevilen atıştırmalık markası Saray, bir Saray Holding kuruluşu olarak faaliyetlerini sürdürüyor. 1961 yılında Karaman’da başlayan ve 1979 yılında misafir şekerleri, toffee şekerler, akide şekerleri ve lokum üretimiyle süren lezzet hikâyesi, 1981 yılında tescillenen Saray markası ile tüketicinin damak zevkine uygun 400’ü aşan ürün gamıyla devam ediyor. 1995‘ten beri tanınmış marka unvanına sahip olan Saray; sektörde 56 yıllık tecrübe ile 36 yıllık sınai faaliyette olan bir marka olarak bisküvi, gofret, çikolata, kek, kraker ve şekerleme kategorilerinde üretim yaparak tüketicisine mutluluk dağıtıyor.
Temel amaçlarını insan, inovasyon, büyüme, marka ve tedarik zinciri alanlarına odaklayan Saray Bisküvi; bugün sektörde Türkiye’nin markalı ürün üreten en büyük firmalarından biri olarak adından söz ettirmeyi başarıyor. Dünyanın son teknolojilerinin kullanıldığı; bölge ülkeler ve Avrupa’nın en modern ve yüksek kapasiteli tesisleri arasında yer alan Karaman ve Kırklareli Fabrikalarında ürettiği yenilikçi ürünlerini farklı pazarlarda tüketiciyle buluşturuyor.
1987 yılında ilk ihracatını gerçekleştirerek başlattığı dış pazar faaliyetlerini başarıyla yürütmeyi başaran marka; 110‘u aşkın ülkeye bisküvi, gofret, çikolata, kek, kraker ve şekerleme kategorilerinde ihracat yapıyor.
2015 yılında dâhil olduğu Turquality programı ile birlikte hedeflerini büyüten. Saray Bisküvi, dünyanın devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality Destek Programı kapsamında mevcut markasını ve kurumsal alt yapısını güçlendirerek yurt içi ve yurt dışı pazarlarda daha da aktif olmayı hedefliyor.
Yenilikçi bir anlayışla hareket eden Saray Bisküvi, titiz çalışmalar ve kaliteli üretim sonucu gerçekleştirdiği istikrarlı büyümesini sürdürmeye devam ediyor. Ar-Ge çalışmalarına ağırlık vererek daha doğal, enerjik, sağlıklı, farklı ve inovatif ürünler geliştirip pazara sunuyor. Evrensel ve bilimsel değerler ışığında geliştirdiği ürünleriyle sağlık konusunda da hassasiyet gösteren Saray Bisküvi, sektöründe ilk kez beş ürün grubunun tamamında ISO 9002 kalite belgesine sahip olan bir marka. Saray Bisküvi; ürettiği ürünler için gerçekleştirdiği tüm kalite, hijyen ve gıda güvenliği faaliyetlerini ISO, HACCP, BRC sertifikaları ile belgeliyor. Ayrıca tüm ürün gruplarının kalitesini TSE tarafından verilen Helal Uygunluk Belgesi ile tescillendiriyor.
Saray Bisküvi; 2010 – 2012 yıllarında yüzde 82 büyüme ile Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketinden biri oldu. Bu büyüme ile AllWorld Network ile TOBB’un öncülüğünde ve Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı’nın (TEPAV) desteğiyle, Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketlerine küresel ölçekte dikkat çekmek için yürütülen “Türkiye 100 Projesi” kapsamında yer aldı.
Dünya standartlarında üretim yapan Saray Bisküvi, birçok ulusal ve uluslararası bağımsız kuruluş tarafından ödüle layık görüldü. Yenilikleri takip ederek ilerlemesini sürdüren marka, 2004 yılında Tüketici Teşekkür Ödülü’ne, 2006 yılında Tüketici Kalite Ödülü’ne layık görüldü. Tescilli şekli ve kategorisinde ilk olan konfigürasyonu ile ‘’Choco Lips’’ ürünü 2014‘te International Taste & Quality Institute (ITQI) tarafından verilen Üstün Lezzet Ödülü’nü aldı.
2015 Kasım ayında dünyadaki en önemli kalite ödüllerinden biri olan Uluslararası Kalite Altın Yıldız Ödülü’nü (International Gold Star for Quality) alan Saray Bisküvi, kalite kültürünü yaygınlaştırmak ve sürdürülebilir büyüme konularında uzman uluslararası kuruluş Business Initiative Directions (BID) tarafından sektöründe lider kurumlara verilen ödül ile kalite standartlarını bir kez daha tescillemiş oldu. 2016 yılında ise 38 kategori üzerinden değerlendirilen ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü Saha Araştırması’nın atıştırmalık kategorisinde Saray ilk dört marka içinde yerini aldı.
Daha detaylı bilgi için www.saraybiskuvi.com.tr