SARAY BİSKÜVİ, SAĞLIKLI ATIŞTIRMALIKTA YÜZDE 100 İDDİALI

 

Birbirinden lezzetli ürünleri ile tam 36 yıldır hem çocukların hem de büyüklerin gözdesi Saray Bisküvi, atıştırmalık ürünler pazarında yükselişe geçen sağlık kategorisine yatırımlar yapıyor. 100 Kalori ürün grubu ile Türkiye’de bir ilke imza atan Saray Bisküvi, son 3 yılda yüzde 27’lik büyüme kaydeden kategoriye ait ürünleri ile iç pazar cirosunun iş hacmindeki oranını yüzde 30’dan 45’e çıkarmayı hedefliyor.

Türkiye’de sektörün markalı ürün üreten en büyük firmalarından biri olan ve her yıl onlarca yeni ürünü tüketicisiyle buluşturan Saray Bisküvi, son yılların beslenme trendi haline gelen sağlıklı atıştırmalıklara yöneldi. Sağlığına özen gösterenler için en sevilen Saray ürünlerini porsiyonladığı “100 Kalori” serisi, doğal lifli bisküvisi Yulaflı Kremalı ve lezzetli Light Kraker gibi ürünleri ile ülkemizdeki büyüklüğü 4 milyar TL civarında olan atıştırmalık ürünler sektöründe önemli yenilikler yapıyor.

Tüketici talep ve beklentileri ile birlikte yeme-içme trendlerini her zaman takip ederek yeniliklerini şekillendiren Saray Bisküvi, 2016 yılı ilk yarısında Türkiye ve Avrupa atıştırmalık pazarında bir ilki gerçekleştirdi. Atıştırmalık yemeyi seven aynı zamanda da ne kadar yediğine dikkat edenler için 100 kalorilik porsiyonlanmış çok özel bir ürün grubu geliştirdi. Saray’ın çok sevilen hindistan cevizli, yer fıstıklı ve karamelli barlarının, çıtır gofretin, meyveli kekin ve baharatlı krakerlerinin yer aldığı 6 çeşit atıştırmalıktan oluşan yeni “100 Kalori” ile pazardan olumlu geri dönüşler alıyor.