Saray Bisküvi, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin önderliğinde düzenlenen; firmaların inovasyon performansının katma değer yaratır hale getirilmesi ve ihracatın artırılması için başlatılan INOSUIT-İnovasyon Odaklı Mentörlük Projesi'ne seçilen sayılı firmalar arasında yerini aldı.
Türkiye’nin sevilen ve yenilikçi atıştırmalık markası Saray, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ve Sabancı Üniversitesi kuruluşu İnovent’in, firmaların sürdürülebilir katma değer yaratarak ihracatını artırması amacıyla başlattığı INOSUIT-İnovasyon Odaklı Mentörlük Projesi'ne dâhil oldu.
Türkiye İhracatçılar Meclisi üyesi şirketler arasından belli kriterleri sağlayan sayılı şirketten biri olarak seçilen Saray, proje kapsamında mentörlerle eşleştirilerek 11 ay boyunca inovasyon odaklı danışmanlık desteği alacak. Ayrıca Saray’ın stratejik kaynaklara erişiminin kolaylaştırılması ve inovasyon yol haritalarının en güncel teknolojik trendlerle belirlenmesi de sağlanacak.
INOSUIT projesi süresince inovasyon yönetimi sistematiği oluşturularak, mentörlerin hazırlayacağı ortak bir dil ile markanın inovasyon kapasitesi de geliştirilecek.
Katma değeri yüksek, yenilikçi ürünler, hizmetler ve süreçler ile kanıtlanan bir “İş Yapış Tarzı”nı geliştirerek, sürdürülebilir rekabet avantajına ulaşma yolunda çalışan Saray, hedeflerine ulaşmada INOSUIT projesinden güç alacak.